Een drukke start van 2011

Het up-2-date houden van een LifeBlog blijkt toch altijd weer een speciaal “ding”.
Op de een of andere manier schiet het er altijd weer een beetje bij in. Het is makkelijker om interessant nieuws te delen via de grotere netwerken zoals Facebook en Twitter.
Wellicht moet ik toch maar eens een slimme tool bedenken om de top ervaringen ook op dit LifeBlog te plaatsen waardoor het een beter beeld geeft van de werkelijkheid.

En waar waren we dan zo druk mee?
Veel zeer interessante sessie voor de SRM. De nieuwe NIMA eMarketing opleiding, de New Marketing Communications opleiding en de MarCom-B weekenden.
Daarnaast de Communicatie-C opleiding met mooie en inspirerende sessies. Ik zie duidelijk een verschil bij de studenten in vergelijking tot een jaar geleden.
Waren de nieuwe ontwikkelingen in 2010 nog “ver” weg, anno 2011 begint het belang wel overal door te sijpelen en merk ik een nieuwe gepassioneerdheid om tot de essentie van deze ontwikkelingen door te dringen.

Veel interessante presentaties bij bedrijven. Athlon Carlease, DELA verzekeringen, De Nederlandse Verenigingen van Farma Marketeers, Het Koningin Wilhelmina Fonds (KWF), Cerus International met een internationale Boardmeeting, InterCollege, en een Internationale New Marketing van SPAR international. En dit zijn er nog maar een paar.

Je merkt het, voldoende redenen voor een uitgesteld bericht op dit Blog.

Maar we gaan eens proberen of we het beter kunnen doen. Al was het voor de learning 🙂
We shall see!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s