Waterschapsbedrijf Limburg

De laatste weken van het jaar zijn weer aangebroken. Terugkijkend was het weer een wonderbaarlijk jaar. Veel hoofdstukken geschreven voor het boek MarCom dat volgend jaar uit moet komen. Veel inspirerende mensen gezien tijdens de talloze SRM lessen, weekenden en Masterclasses. Mooie projecten gestart en afgerond voor de klanten van Branded Entertainment. En samen met de laptop weer vele kilometers door Nederland gemaakt om de verhalen over de nieuwe ontwikkelingen te vertellen. Dit laatste is interessant omdat enige verdieping in het onderwerp van de presentatie (en het verhaal van de klant) natuurlijk essentieel is voor een goede bijeenkomst.

Dan wil het wel eens gebeuren dat je gevraagd wordt voor een organisatie waarvan je in eerste instantie niet zo heel veel van weet. Zo ook het Waterschapsbedrijf Limburg. Dus na wat eerste analyses bleek opeens dat er achter de naam Waterschapsbedrijf een zeer innovatie organisatie schuil gaat. Iets wat je niet echt vooraf had kunnen bedenken. Het Waterschapsbedrijf heeft een drietal zeer innovatieve producten ontwikkeld waar Nederland volgens mij erg trots op mag zijn. Onbekend maakt wellicht soms onbemind maar het blijkt steeds verstandig om niet te snel met conclusies te komen want er kan zo maar een mooi verhaal naar boven komen. 

Img_1871

“Alles is gereed en we kunnen beginnen”

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s